hemma från sjukhuset

Sämst mobilbild.


Har inte uppdaterat på dagar, och det är jag medveten om. Eftersom min hälsa är betydligt viktigare än vad bloggen är. Som ni kanske läst i föregående inlägg så har jag haft problem med min mage. Har haft hur ont som helst. Har känt mig jätte hungrig, och då jag ätit har jag inte kunnat äta mer än några tuggor innan jag blir jättemätt och det känns som om jag ska spy. Detta har då varit otroligt jobbigt, och jag har inte ätit speciellt mycket alls på hela veckan, då det pågått i en vecka, drygt. Mitt i natten i lördags vaknade jag i  mina egna spyor. Hade spytt 4ggr i sängen. Brukar alltid vakna och hinna upp. Men inte nu, med spya i hela håret hoppade jag in i duschen. Säng madrassen, lakan, täcken, kudde och hela jag var täckt i kräks. Jag mådde som sämst då. Pappa ringde till sjukvårds upplysningen och dom sa att vi skulle till akuten, snarast. Spenderade hela natten på akuten. Det var jobbiga timmar. Fick en kanyl i armen, så dom inte behövde sticka mig med sprutor och dylikt så ofta. Efter cirkus 5 timmar på akuten blev jag inlagd på sjukhuset(barn). Fick dropp, och droppen höll mig uppe. Alla blodprov och andra prover såg normala ut. Men något var ju fel. Under dagen fick jag mig på ben, och ''droppstället'' blev min kompis som jag fick rulla runt på. Fick middag på sjukhuset, och jag pillade i mig det mesta. Nu är jag hemma och ska försöka sova hemma under natten, händer något blir jag inlagd igen. Men det händer förhoppningsvis ingenting. Känns som om jag är på bättringsvägen nu. Men det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0