h&m topshop och zara

Mössa - H&M, Jeansleggings - Top Shop, Halsband - Top Shop, Mockajacka - H&M, Nitväska - Zara, Ring - H&M, Tröja - H&M, Skor - Top Shop
-

Haha, måste skratta för mig själv ett tag, sedan ursäkta för den otroligt dåliga bilden. Gjorde den på paint på bara några minuter, och Zaras hemsida var FÖR seg. Så bilden på väskan, haha, måste jag ens förklara? I alla fall. Hur snygga är inte kläderna ovan? Skorna som inte alls gjorde sig snygga på bilden är så otroligt snygga på. Borde nog berätta historien bakom varför jag inte äger dom, haha: I Göteborg provade jag dom, var helt förälskad måste jag säga. 600kr gick dom på, hade 500kr på kortet... Stod med dom i spegeln i kanske en halvtimme för det var så svårt att lämna dom. Ringde pappa och bad honom fylla på mitt kort med ytterligare 500kr. När vi då skulle gå tillbaka för att köpa dom så hade affären stängt, trodde jag skulle bryta ihop och dö för några sekunder.. Drömmer fortfarande mardrömmar om affären som stängde. Haha, okej, överdrev en hel del. Men jag fick fara hem utan skor i alla fall.. Och är dom inte dösnygga? Sedan den kornblåa mockajackan är så otroligt snygg! Känns onödigt att köpa den bara eftersom nu är det dunjacka på som gäller! Tänkte bänka mig framför tv:en med lite godsaker. Talk to you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0